Monday, June 25, 2012

'Saya mahu membuat nama untuk diri sendiri' - Kagawa menurun No ikon Manchester United 7 baju

Majlis menandatangani baru dari Borussia Dortmund mendedahkan keutamaan beliau kepada wartawan selepas kembali ke Jepun telah melengkapkan langkah itu berikutan perubatan yang berjaya

Manchester United baru budak Shinji Kagawa ditentukan untuk memberi kesan berpanjangan di Old Trafford berikutan langkah dari Borussia Dortmund.

Yang berusia 23 tahun adalah subjek faedah daripada kelab-kelab utama dari seluruh dunia selepas menarik hati musim ini untuk juara Bundesliga. Walau bagaimanapun, Sir Alex Ferguson terpaksa bergerak pantas untuk mendapatkan menandatangani pemain tengah Jepun.

Kagawa kini tidak sabar-sabar menjangkakan bermula untuk Red Devils dan menegaskan dia mahu untuk mengukir legasi sendiri di Old Trafford selepas menolak peluang untuk memakai baju No.7 terkenal sekali memakai dengan cemerlang oleh George Best, David Beckham, dan Cristiano Ronaldo.

Menandatangani terbaru United mengumumkan keputusan itu dalam sidang akhbar dadakan di lapangan terbang narita Tokyo berikutan perjalanan puting ke England.

Dalam samping kawanan wartawan, antarabangsa Jepun disambut oleh 100 peminat yang meminta autograf dan berjabat salam.

"Saya baru sahaja menyertai pasukan itu dan tidak mencapai apa-apa lagi," kata Kagawa selepas penerbangan 12 jam. "Saya mahu membuat nama untuk diri saya [di United] pada terma saya sendiri."

Kagawa lagi menjelaskan bahawa beliau telah meminta untuk beberapa dengan makna peribadi, membawa kepada spekulasi di kalangan media Jepun bahawa pemain boleh memakai 8, 26, atau 29 dia pernah memakai pada Cerezo Osaka, atau 23 baju yang membawanya kemasyhuran di Dortmund.

"Saya tidak tahu yang nombor adalah percuma," Kagawa dgn malu-malu kepada pemberita. "Saya memberikan mereka permintaan saya, tetapi mereka tidak adalah seperti nombor penting sebagai No. 7]"

Walaupun jadual perjalanan rapi, Samurai Blue bintang masih kelihatan teruja selepas akhirnya meletakkan pena kertas bergerak.

"Kontrak itu adalah selagi Saya melawat pekan ini dijangka dari kelab [seperti Amerika]," ketawa Kagawa. "Semasa saya di [Old Trafford], saya fikir tentang bagaimana yang luar biasa ia akan menjadi jika saya boleh menjaringkan sana." Goal.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...