Tuesday, June 26, 2012

Hasselbaink: England telah memalukan menentang Itali dan perlu membuat perubahan drastik

Dalam ruang Goal.com eksklusif, bekas penyerang Belanda berhujah bahawa Three Lions bekerja taktik miskin dalam kekalahan suku akhir, dan tips Portugal kecewa Sepanyol

MELIHAT ENGLAND ADALAH SEPERTI MELANGKAH BACK IN TIME

Saya sangat kecewa dengan paparan England menentang Itali, mereka begitu satu dimensi. Menonton mereka bermain adalah seperti akan kembali 10 tahun.

The Three Lions mempunyai beberapa kegembiraan dalam separuh masa pertama, tetapi dalam separuh kedua dan tambahan masa, mereka hanya menendang bola dengan cepat kepada Andy Carroll, yang telah diminta untuk memegang, biasanya hilang dan yang akhir langkah itu.

Sebagai jurulatih, Roy Hodgson perlu bekerja pada bentuk yang berbeza, bergerak dengan masa dan meninggalkan 4-4-2 belakang. England perlu untuk beralih kepada sistem yang lebih antarabangsa 4-3-3, di mana ia adalah lebih sukar untuk memecahkan anda melalui tengah.

Ia adalah begitu mudah untuk Itali untuk bermain melalui mereka bahawa ia telah memalukan pada masa-masa. Saya tidak fikir Azzurri bermain yang baik.

England hanya mengambil bola, memukul untuk Carroll dan dia terpaksa memegang manakala pemain lain adalah batu jauhnya
Sampingan Hodgson tidak benar-benar bekerja keras mencukupi untuk menghentikan Andrea Pirlo. Mereka boleh mencelarukan rentak beliau dengan bermain tiga di bahagian tengah dan memberinya masa yang kurang pada bola.

Ashley Young telah mempertahankan lebih daripada menyerang, dan berasa seperti ia adalah satu permainan untuk seseorang seperti Alex Oxlade-Chamberlain, yang boleh memastikan bola dan taktikal bunyi.

England mungkin mempunyai banyak masalah untuk pergi ke kejohanan itu dengan kecederaan, dan ia tidak skuad terkuat di atas kertas, tetapi masalah berkenaan taktik sebanyak sebagai kakitangan. England tidak mempunyai peluang dari awal suku akhir kerana mereka terlalu persegi. Ia sangat mudah untuk bermain melalui talian mereka dan pasukan Cesare Prandelli memberikan mereka masalah malar.

England sepatutnya bermula dengan hanya penyerang menentang Itali, dan saya akan pergi dengan Wayne Rooney, tetapi tidak ada masalah dengan Carroll atau Danny Welbeck.

Seperti bahasa Inggeris, Jerman mempunyai penyerang yang besar dalam Mario Gomez, tetapi Jerman menggunakan dia berbeza. Mereka lulus bola sekitar dan tidak hanya melancarkan kepadanya dari belakang. Mereka menyeberang bola hanya apabila mereka mendekati kotak.

England hanya mengambil bola, memukul untuk Carroll dan dia terpaksa memegang manakala pemain lain adalah batu jauhnya. Anda tidak akan mempunyai peluang jika anda bermain seperti itu.

Ia akan menjadi sangat sukar bagi pemain lebih tua seperti Steven Gerrard, Frank Lampard dan John Terry untuk menjalankan dengan England; masa menangkap dengan semua orang akhirnya. Ia kini adalah masa untuk membawa masuk Jack Wilshere, Kyle Walker, Welbeck, serta beberapa orang lain yang datang melalui pangkat, dan membina sebuah sistem baru di sekeliling mereka.

JANGAN BE TOO HARD ON Rooney tidak layak

Rooney mempunyai kejohanan-jadi, tetapi kita tidak boleh terlalu keras dalam analisis beliau.

Dia perlu pemain belakangnya untuk memberikan dia bola yang betul. Saya lebih suka melihat Manchester United ke hadapan yang lebih tinggi sehingga padang dan mendapat lebih banyak peluang daripada bermain seperti yang mendalam seperti yang dilakukannya dalam dua perlawanan.

Dari segi keadaan fizikal, saya tahu dari pengalaman bahawa jika anda tidak bermain mana-mana perlawanan, anda tidak akan menjadi patut, anda hanya mendapatkan sesuai dengan bermain dan tidak melalui latihan, bagaimanapun keras anda melatih.

Saya tahu orang mengatakan FA boleh mempunyai perlawanan yang dianjurkan untuk beliau, tetapi yang akan bermain dengan Rooney? Rakan sepasukannya telah bekerja terlalu keras.

Dan, kemudian, terdapat subjek yang pasukan anda bermain menentang. Anda tidak boleh memainkan pasukan antarabangsa yang lain kerana mereka sama ada bermain perlawanan lain atau bercuti, dan anda tidak boleh hanya bermain menentang pemain pub kerana Rooney boleh tercedera. Ia tidak mudah.

Gomez IS The Pick of sekumpulan LAPUK

Ia tidak menjadi satu kejohanan yang besar setakat ini bagi pusat-ke hadapan dan saya tidak tahu mengapa, bersikap jujur. Ia adalah sangat mengecewakan.

Kekecewaan yang besar telah Karim Benzema, saya tidak fikir beliau mempunyai satu pukulan ke atas matlamat untuk Perancis


Robin van Persie mempunyai masalah, sebahagiannya kerana pemain tertentu seperti Wesley Sneijder tidak dalam bentuk yang besar, manakala Fernando Torres tidak menjadi seperti yang terlibat seperti yang saya harapkan.

Tetapi kekecewaan yang besar telah Karim Benzema. Saya tidak fikir beliau mempunyai satu pukulan pada matlamat untuk Perancis, yang benar-benar aneh.

Gomez telah penyerang yang telah menarik perhatian saya yang paling di kejohanan itu. Beliau telah bangkit semula amat baik dari hilang begitu banyak peluang dalam perlawanan akhir Liga Juara-Juara, yang boleh benar-benar menjejaskan keyakinan beliau.

Tidak menolak PORTUGAL dan Cristiano Ronaldo


Jerman kelihatan sangat pepejal tetapi saya mempunyai perasaan yang sneaky Portugal dapat menjerumuskan Sepanyol dan memenangi perlawanan.

Seleccao adalah pasukan counterattacking dan benar-benar baik di memukul pasukan perpisahan, jadi bermain Sepanyol akan sesuai dengan mereka. Mereka mempunyai pemain yang bermain di La Liga dan selesa apabila pasukan lain menguasai pemilikan.

Sampingan Paulo Bento kelihatan benar-benar bersatu dan mempunyai pertahanan dan bahagian tengah yang melakukan kerja dengan baik. Cristiano Ronaldo telah mengejutkan saya sedikit, dia telah bermain untuk pasukan, menjaringkan tiga gol, telah menjaringkan agak sedikit dan telah kelihatan benar-benar berbahaya.

Jerman mempunyai skuad yang baik tetapi yang mungkin kejatuhan mereka. Joachim Low mungkin tidak tahu yang memilih dan dia mempunyai dilema lebih pemain menyerang beliau. Apa yang mereka buat dengan Lukas Podolski? Bagaimana kira-kira Gomez dan Miroslav Klose? Saya akan memilih Gomez kerana dia adalah ketulan besar dan berbahaya di udara. Dia lebih ancaman di dalam kotak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...