Monday, June 25, 2012

Mancini berminat untuk menyimpan Kolarov walaupun peranan pengganti

Bos Itali telah menegaskan bahawa dia ingin menyimpan Serbia di Stadium Etihad berdasarkan khabar angin yang mengaitkan beliau dengan perpindahan ke Inter atau Juventus dalam beberapa minggu kebelakangan ini

Pengurus Manchester City, Roberto Mancini telah mengulangi keinginannya untuk membantu Aleksandar Kolarov di kelab itu, walaupun ada kiri belakang dikurangkan bermain musim kali terakhir.

Selepas melengkapkan £ 18000000 berpindah dari Lazio pada tahun 2010, pemain pertahanan meningkatkan untuk menjadi sebahagian penting dalam skuad, tetapi musim berikut menyaksikan beliau membuat hanya 12 liga bermula dengan Gael Clichy sering diutamakan.

Inter dan Juventus telah dikaitkan dengan pergerakan yang berusia 26 tahun itu, bagaimanapun Mancini telah menolak spekulasi ini sebagai dia masih menganggap sebahagian Kolarov rancangan beliau di Stadium Etihad.

"Kolarov? Dia adalah kiri belakang dan saya ingin untuk memastikan dia," katanya kepada Sky Sport 24.

Mancini mengakui bahawa kelab-kelab yang berminat dalam Kolarov, dan pemain yang lain, tetapi percaya bahawa hanya tanda kejayaan mereka berikutan kemenangan Perdana Menteri yang pertama kali mereka Liga Mei.

Dia meneruskan: "Kami mempunyai pemain yang baik dan ada kelab yang berminat untuk mereka, yang bermakna bahawa kita telah melakukan pekerjaan kita dengan baik," katanya terus.

Kami tahu nilai] [Kolarov baik dan kita mahu untuk menjaga dia.

Kolarov mengakui pada awal bulan ini bahawa beliau kecewa dan mempertimbangkan masa depannya di kelab itu.


Goal.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...