Tuesday, June 26, 2012

BREAKING NEWS: Arsenal, mengumumkan Giroud menandatangani

The Gunners telah mengesahkan di laman web rasmi mereka bahawa mereka telah mencapai persetujuan untuk menandatangani antarabangsa Perancis

Arsenal telah mengumumkan di laman web rasmi mereka bahawa mereka telah mendapat perkhidmatan dari Olivier Giroud dari Montpellier untuk bayaran yang tidak didedahkan.

Sampingan Liga Perdana telah lama dikaitkan dengan langkah untuk antarabangsa Perancis, dan selesai pemindahan kini hanya tertakluk proses formal selepas berusia 25 tahun menyiapkan perubatan pada hari Isnin.

Giroud memainkan peranan penting dalam Montpellier, Ligue 1 memenangi 2011-12 kempen dengan 21 gol dalam 36 penampilan, dan pengurus Arsenal, Arsene Wenger sepanjang bulan dengan ketibaan penyerang di Gunners.

"Kami gembira telah berjaya menandatangani Olivier Giroud. Beliau mempunyai kehadiran fizikal yang sangat baik dan luar biasa di udara, mempunyai etika kerja yang besar. Kami teruja Olivier menyertai kami dan dia akan menambah satu dimensi tambahan untuk menyerang kami pilihan seterusnya musim, "komen Wenger.

"Beliau telah membuktikan bahawa dia adalah mampu membuat persembahan pada tahap yang tertinggi dengan kelab dan negara, dan kita melihat 1 pengaruh besar beliau adalah di sebelah Montpellier di-pemenang kejohanan musim lalu. Kami semua melihat ke hadapan untuk Olivier menyertai kami dan melihat dia bermain dalam baju Arsenal. "

Giroud, yang kontrak jangka panjang bersama Arsenal bermula pada 1 Julai, telah sama-sama gembira dengan langkah harapan Liga Juara-Juara.

"Saya amat gembira untuk berada di sini di Arsenal dan menjadi sebahagian daripada satu pasukan yang hebat dalam bola sepak Inggeris. Ia adalah satu kepuasan yang besar untuk menyertai kelab yang besar dan ia menjadi mimpi sejak saya masih muda untuk bermain dalam Liga Perdana.

"Saya tertarik dengan falsafah bola sepak dan 'sentuhan' Arsene Wenger di kelab ini. Saya selalu kagum dengan Arsenal yang mempunyai sejarah dan reputasi yang hebat, dan saya berharap untuk mencapai sesuatu yang hebat di sini. Saya sangat berbangga untuk menjadi Gunner dan saya akan memberikan yang terbaik untuk semua peminat Arsenal. "

Giroud menyertai senegara seperti Laurent Koscielny, Bacary Sagna, Sebastien Squillaci, Abou Diaby dan Francis Coquelin pada Gunners.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...