Monday, June 25, 2012

Ronaldinho: Messi & Neymar adalah yang terbaik di dunia

Bintang Brazil menyatakan bahawa yang dilihat sebagai satu contoh oleh kedua-dua bintang adalah rangsangan yang hebat kepada ego, dan menamakan pasangan sebagai bakat cemerlang dalam permainan hari ini.

Baru Atletico Mineiro menandatangani Ronaldinho telah mengakui bahawa beliau amat berbesar hati telah dinamakan sebagai pengaruh utama dalam pembangunan Lionel Messi dan Neymar, dan menamakan bintang Barcelona dan Santos sebagai dua pemain terbaik di dunia.

Perancang Barca, Milan dan Gremio bekas menyertai Galo Mei selepas memendekkan masa dengan saingan Brasileirao Flamengo dalam keadaan agak hebat. Berusia 32 tahun itu telah membuat kesan segera di Belo Horizonte, menyebabkan keseronokan yang hebat di kalangan peminat sebagai Atletico kini mendapati diri mereka kelima dalam Serie A kedudukan.

Dipersoalkan pada hari Jumaat kira-kira dua bakat Amerika Selatan, kedua-dua mereka sebelum ini telah dinamakan Ronaldinho sebagai contoh kerana mereka belajar permainan, beliau mengakui bahawa ia adalah sukar untuk memilih antara pasangan itu apabila ia datang untuk memilih pemain terbaik di planet ini.

"Saya melihat Neymar mempunyai segala-galanya, dia sudah salah satu yang terbaik di dunia bagi saya. Saya menggalakkan dia banyak seterusnya menjadi yang terbaik di dunia. Tetapi kursus Sebaliknya saya mempunyai Messi kawan saya, yang memusnahkan semua orang. bagi saya kedua-dua, sekarang, adalah yang paling berbakat di dunia, "jelas beliau Globoesporte.

"Ia adalah untuk melihat dua bintang bertaraf dunia, kanak-kanak yang orang-orang yang jam, mengatakan bahawa apabila mereka mula mereka mencerminkan diri mereka kepada saya. Melakukan keajaiban untuk ego dan ia mendorong saya untuk terus melakukan yang terbaik saya dalam tahun-tahun saya telah meninggalkan. "

Atletico dan Ronaldinho kembali beraksi pada hari Sabtu, apabila mereka menghadapi Serie A Nautico pendatang baru.


Goal.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...